1 Ekim 2023 Pazar

İlham perisi

Bu benim ilham perilerinden biri olduğum ikinci kitap! Dün heyecanla getirdi.. Yeni bebeğini gösteren bir ebeveyn gibi haklı bir sevinç ve gururla.. Kurdelesi bile var baksana :)

Geçenlerde ünlü bir yazarla yapılan söyleşiyi dinlerken “herkesin içinde yazılmayı bekleyen bir kitap vardır” dediğini işitince irkilmiştim. Bu fikre katılmıyorum. Herkes kitap yazmamalı bence, bazısı edebiyat değil kitap ticareti oluyor.. 

Bu onun 4. romanı, yazılırken komşusuydum, neredeyse her gün yürüyüşten dönüşte uzun uzun konuştuk, kahveler içtik, kitabı içinden çıkartana dek yaşadıklarına şahidim. Ama asla “nedir?“ diye sormadım çünkü yazılan yazılana dek yazanın içinde diye düşünenlerdenim. Her ne kadar, kitabın içinde olduğumu bilsem de :) Belki de en güzeli bu; beklemek!

Şimdi tam zamanı.. bakalım neler yazmış ;)