1 Ağustos 2023 Salı

Tekrar merhaba

Burayı özledim.. Şubat'tan bu yana tuhaf bir uyuşukluk içindeyim. Yorgunluk desem değil, mutsuzluk değil, böyle bir koy gitsin'cilik.. Ama yeter artık! Hayat çok güzel ve çok kısa. Buraya her gün yazmak; o günden ufacık bir ayrıntıyı ölümsüzleştirmek gibi oluyor ve bana çok iyi geliyordu. Bana iyi gelenlerle devam etmek istiyorum artık.. 

*

Burada olmadığım zamanda çok çalıştım, bu çalışmalardan bana kalan ufak bir tortuyla başlamak istiyorum bugün. Tarih eski.. Yazılıp da yollanamayanlardan.... Eşlikçisi fotoğraf ise, bu sabahtan.

Bir danışanımla, yaşadığı Bipolar Bozukluk (Manik depresif bozukluk, bir diplerde bir doruklarda hissetme bozukluğu) hakkında konuşurken, bu bozukluğu kendisi şöyle tanımladı:

"Bir yanda Romeo ve Juliet, diğer yandaysa Hamlet kadar birbirine zıt iki hikâyeyi yazabilen bir Shakespeare gibi hissetmek...."

Muhteşem..!