27 Kasım 2023 Pazartesi

Ennnn iyi depresyondan çıkma yöntemleri


Diye bir şey yok tabii ki :))) Ama böyle satıyorlar işte. Fakat bazen "evet bu iyi bir yöntem" dediğim önerilere denk geliyorum; biri de bugün işin terapist uzmanı değil de, depresyonu yıllarca yaşamış kişi uzmanı olan tarafça dile getirildi. Çok mantıklı (ve tabii çok zor, çünkü zaten bunu becerebiliyorsan depresyonda değilsindir bana göre ama yine de denenebilir elbette) olduğu için günün notu olarak alayım istedim:

".. dünü boşver. Pişmanlıklarını, saçmalıklarını, hatalarını hepsini bir unut ve de ki "bu sabah yepyeni biri olarak doğdum ben, şu an tam bu an doğdum, temiz bir tabakla yemeğe oturur gibi oturdum hayata, bundan sonra yapacaklarımdan mesulüm.. Bugün nasıl olmak istiyorsam, o kişi olacağım" de.. Bunu her sabah yeniden dene. Bende işe yaramıştı...."

* Foto mahalleden. 

“Mahallecek deniyoruz..”