8 Ağustos 2022 Pazartesi

Beş duyu

Bugün gördüğüm en güzel şey:

K.'den "tam senin sevdiğin renk" diyerek 
(aslında ben morunu severim çaktırmadım hihi)

Duyduğum en güzel şey:

B.'dan nuans 3154 - "kulağa iyidir" diyerek

Kokladığım en güzel şey:

N.'den - "mideye de çok iyi" diyerek

Dokunduğum en güzel şey:

Joe'dan "kalp koleksiyonun için" diyerek <3

Tattığım en güzel şey:

A.'dan "instagramda gördüm tam bizlik" diyerek

Hayır hiçbirinde ben yoktum. Evet hepsini tattım, çünkü ben yataktan hiç çıkmadığım halde, onlar tam önüme geldiler.. Sevdiklerim tarafından bana yollandılar..

Bazı insanlar sıkıntıdayken ya da mutsuzlarken, diğer insanların onlara "nisbet yaparmış gibi" güzel şeylerden bahsetmesinden ya da göstermelerinden hiç hoşlanmazlar. Bu onların sorunu. Ben, tam tersine, bayılırım ben yapamasam da birilerinin keyif yapmasına, mutlu olmasına ve üstelik şanslı bulurum kendimi, benimle de paylaşmak istedikleri için.

Bakış açısı işte; herkes istediği taraftan baksın hayata.. İster kötülüklerle çirkinliklerle acılar ve mutsuzluklarla dolu bulsun, ister tüm bunların varlığını bile bile güzellikleri ayıklasın, görsün, tatsın..