2 Nisan 2022 Cumartesi

Ev

Düzeltme: Bu kadın bugünün Pazar olmadığını yeni fark etti desem :)))) Bahar mı çarptı dersin ne dersen haklısın. Gül gül, hak ettim..

*

sesini açsana.. çok aç ama.

video gözükmüyorsa link de burada

Dün gece geç saatte bitti işim, birkaç eksik için markete gittim. Pazar günleri her yer kapalıdır burada. Tam çıkarken kasanın yanında bunları gördüm.. Çok direndim kopartılmış çiçek almayayım diye ama kıyamadım; öyle güzeldi ki, bembeyazı, ucundaki çekingen pembesi.. Ben almasam, bu saatten sonra kimse almayacak, yarın market kapalı; kendi kendine açıp, solup gidecek. Hiç varolmamış gibi.

Öyle işte, o duyguyu bir defa hissedince, önüne geçemiyorum. 

Eve böyle yürüdüm..

İçeri girince de, vazoya koydum hemen..

Sabah uyandığımda dışarıda bir sürpriz, bir karış kar vardı! Evin dışı kış, içi ise bahar gibi geldi bana birden. 

Lalelerse........ Öyle bir açmıştı.. Ama öyle bir!