27 Eylül 2022 Salı

Paradox of choices

Ekonomide böyle bir terim var, çok fazla seçenek arasında kalıp seçim yapamamak anlamına geliyor. Bugün benim için de geçerliydi bu durum. Uzun zaman - sanırım tam 2 ay 2 gün - sonra ilk defa tek başıma evdeydim ve yapılacak işler de kısmen bittiği için, önümde tam 5 saat boş zaman vardı. O kadar çok şey yapmak istedim ki, hangisini yapayım, hangi sırayla yaparım derken dondum kaldım, sanki hiçbir şey yapamadım gibi hissediyorum şu an. 

Sabah beri hava bir yağmurlu bir güneş açıyor, defalarca gökkuşağı (hatta çiftlilerden) gördüm.. Renkler, kokular, her şey muhteşem.. Uzun bir hastalıktan kalkmışsın da ilk defa dünyayı keşfediyormuşsun gibi.

Aslında içinde bulunduğum ruh hali güzel.. Sakin, kendimle başbaşa. 

Şu sol alt köşedeki sevimli somurtkana gözüm takılıp kalıyor.. :))

İçine de bir şarkı koydum, çalışırken iyi gidenlerden.. Benim kuşağım tanıyacaktır ;) Ama biraz sabrederse, ortalara doğru.. Bu versiyonu da enfes değil mi?