27 Aralık 2022 Salı

Beş: küçük şeyler.

Her yılbaşı öncesi beni şaşırtan bir S. var, Berlin'den bana kart atarak.. Birbirimizi aslında çok tanımıyoruz ve belki 3 defa o da telefonda konuşmuşuzdur. Çok nadiren blog yazıyor, mutlaka okuyorum. Çok nadiren instagram'a girdiğimde, mutlaka güzel fotoğraflarına gülümsüyorum.. Yıl boyunca başka bir iletişimimiz yok ama yılbaşı yaklaştığında, senelerdir, onun nazik kartlarını posta kutumda bulmak, tekrar tekrar şaşırmak ve sevinmek, ne bileyim; iyi geliyor..... 

Küçük şeyler. Hepsi de küçücük şeyler

Kartlarımın hiçbiri ulaşmadı henüz. Ama umudum var ve hepsinin fotoğrafını çektim, elimde kanıtım var :) en kötü 1 Ocak'ta emaille yollayacağım. Hayatımda ettiğim en ağır iki küfürden (Be-o-ke ya da Koca Kafalı) birini de sallayacağım o zaman PTT'ye.

Ama bana kartlar ulaşıyor.. Ve her biri çok mutlu ediyor.. Bugün bunu yazmak istedim..