1 Aralık 2022 Perşembe

Otuz bir: heyecan

Klişeler, klişeler. Geri sayım da onlardan biri :)) Ama neden olmasın, klişeler boşuna klişe olmuyor sonuçta. Otuz bir'den başladım haydi. 

Bugün bir bebeğim oldu! Akvaryum maceramızın ilk bebeği.. Minicik 3mm boyunda bir kiraz karidesi hem de.. Nasıl oldu anlamış değilim çünkü bizim akvaryumun tamamı erkek! Henüz amatör olduğumuz için güvenli sularda yüzelim, hiç bir canlının vebaline girmeyelim demiştik :)) Balıklar erkek, karidesler erkek ve al işte bir bebek karides. Filtrenin içinde doğmuş, orada büyümüş, gözle görülecek boyuta gelince, benim günlük yavaşlama ve farkındalık egzersizi mealinde yaptığım "çayımı alıp akvaryumun karşısına oturma merasimim"in tam orta yerinde bana el salladı! 

Aklımı oynatıyordum!

Ok'kad'dar heyecanlandım.. Filtreyi açtım karidesi çıkarttım ama diğer balıklar kodaman gibi başına üşüştüler "canlı yem" muamelesi çekecekler bebeme. 

Hemen Ba.'ı whatsapp'ladım, sağolsun 1 saat çenemi dinledi ve öneri verdi. Bebemi ufak bir kaba aldım, biraz yem verdim, üstünü streçle kapayıp lastikle sabitledim, kabı suya batırıp, suyun kaldırma kuvvetine inat üstüne bir kaya koydum, oksijen değeri düşmesin ama kimse de girip çıkamasın diye  kayanın etrafında streçe kürdanla delikler deldim, tam bir zihni sinir projesiyle "akvaryum içi akvaryum" yarattım yani.. Bilmem ki oldu mu? Yarın sabah açılır açılmaz akvaryumcudan bebeme özel "bebe kutusu" alıp, bebemi içine koymadan bana rahat yok..... 

Dur bakalım yaşatabilecek miyiz bu mucizeyi! 

Hayatta en büyük mutluluklar, en ufacık şeylerden çıkıyor diye de klişeme klişe katayım :))

zihni sinir projem, 
tam ortada belki görebilirsin, kiraz bebem