25 Aralık 2022 Pazar

Yedi: All i want for christmas is hope.

Dün gece noeldi, bugün de sakin bir noel sabahı.. 

Demin yazdıklarım hoşuma gitmedi, sildim. O kadar da neşeli değilim doğrusu.. çok yorgunum.

Ama sakinim ve özellikle kahvaltı sonrası Deniz Göktaş'a ayıracak vaktim çoktu. Yeni nesli anlayamadığını düşünüyorsan, ilk podcast yayınından (Mirgün Cabas'ın Hayaleti) başlayarak dinle derim, kendisini ve neslinin içinde bulunduğu boşluğu bence çok güzel anlatıyor. Ben anladım yani, nasihatten ve bilgi çokluğundan bıkmış, yolu kaybetmiş ve artık nereye yürüdüklerinin de bir önemi kalmamış hallerinin nedenlerini anladım.... Hak da verdim işin tuhafı. 

Sonra biraz da Hania'ya zaman ayırmak istedim. Özellikle döndüre döndüre "There will be hope"u dinledim. Dobrawa Czocher ile.. Buraya da onu ekliyorum, noel şarkılarından daha uygun bugünüme.. Seni bilmem. Umarım daha güneşli ve daha neşelisindir.