5 Şubat 2024 Pazartesi

Sevgili Mahir;

Gaip'te ailecek İstanbul'dan İzmir Karaburun'a neden Eceabat üzerinden gittiğinizi bir ben mi anlayamadım, yoksa sen, sevgili araştırmacı yazar, hiç haritaya bakmaz mısın yahu? 

Okur cahilliğine verip, Çanakkale civarında bir başka Karaburun daha olabilir mi diye baksam da (çünkü Karadeniz'de var); yok! Neden sağ elinle sol kulağını, kolunu kafanın üzerinden aşırıp da tutmayı tercih ettin acaba diye düşündüm, bulamadım. Bursa'ya uğramamak için özel bir kinin olabilir mi dedim, yok sanmam, ne yapmış olabilir ki Bursa sana? Bana bile bir şey yapamadı.. Stresle ve hızla Karaburun'a kaçan ailenin "geze geze Gelibolu'dan gidelim" demiş olabileceğini de sanmıyorum. Neyse, kısacası; bunu çözemedim. 

*

Ama genel anlamda, deneyselliğini seviyorum, sevgili Mahir. Her yazdığında yeni bir şeyler denemeni, kendini hep yenilemeni seviyorum. Mizahınıysa, çok seviyorum. O nedenle, tamamdır, istiyorsan, benim küçük kasabam Karaburun'a (benim olduğu için, ekstra alınganlık ve huysuzluk yaptığımı elbette bilerek) Çanakkale üzerinden gidebilirsin... Sorun yok. Hem ayrıca; neden olmasın? 

Nasılsa tüm yollar......insanın kendi kentine çıkmaz mı?

Bir dahaki sefere kahramanlarını Çanakkale üzerinden Karaburun'a getirmeye kalkarsan, bari bize de uğrat da bir yorgunluk çayı içirelim kamelyada şu manzaraya karşı........