22 Şubat 2024 Perşembe

Triangle of sadness

Geçen yılın filmi. Ben tabii daha dün izledim. Sağır sultan durumları.

Güldürdü baya. Günümüz sıradanlıklarının traji komedyası: Influencerlar, mankenler, yer mayını imalatıyla zengin olan bir çift, rus oligark, marxist kaptan, tuvalet temizleyen kadın, ölemeyen eşek.. Birbirinden apayrı hayatların çakışmasındaki saçmalıklar, vasıfsız günümüz insanının alıştığı ortamın dışında kaldığında yaşadığı aptallıkları, kısacası birbirini anlamamak üzerine inatla sürdürülen tiradların komedisi. Evet film küçük ayrıntılarla oldukça iyi güldürüyor.. 

2:07'den itibaren izle :))) muhteşem.
Hayır diyememek. "Sana emrediyorum: Anı yaşa!"

H&M vs. Balenciaga

Marksist Kaptan vs. Rus Oligark

İzle bence, fena film değil. Gülersin.. 

Finaldeki şarkı bir süredir FM4'de sabahları sürekli çalan ve benim de dinlemekten çok zevk aldığım, tam bir kulak solucanı. Kafamda dönüp duruyor dünden beri. Ekleyeyim de sana da bulaşsın: 


Bir de final şarkısı var tabii, kulaklarımıza şenlik :) C. bizi diskoya götür. demezsin artık.


Aslında düşündüm de, filmin tüm soundtrack'i muhteşemdi, dur hepsini ekleyeyim de sen de rahatla ben de :)