6 Ağustos 2024 Salı

Hatırası..

Almanya’da en çok sevdiğim şeylerden biri, ürünlerin çok kolay elden ele geçirilmesi ve iyice eskiyene dek atılmaması.. Özellikle çocukların yediği helâl, giydiği haram derler, çok çabuk büyüdükleri için arkadaşlar arası değişim yapmak çok hoşuma gidiyor. Bazen de evin önünde garaj satışı yapıyorum ya da ebay’de satıyorum.. 

Bugün bunları kuzey Almanya’ya postaya verdim. Bunlar geleneksel Bavyera kıyafetleri, sadece Oktoberfest ya da Maifest’de değil, doğumgünleri, düğünler ve açıkcası kafana ne zaman eserse böyle giyinip sokağa çıkabiliyorsun :) Garipsenmek bir yana, insanlar gururlanıyor.. 

Bu minik Dirndl (kız) ve Lederhose (oğlan) de minik bir kıza doğumgünü hediyesi oldu, diğeriyse minik bir oğlana gitti. Hatıraları var; unutmak istemiyorum, o nedenle burada kalsın fotoğrafları istedim….

Ve sattığım fiyata yine ebay'den büyük boy bir dirndl ve bir de lederhose almış olmam da şahane oldu ;) Cebimden tek kuruş çıkmadan giysiler yenilendi işte!