19 Kasım 2022 Cumartesi

Güzel Hatun, Buka, Kazımak

Güzel Hatun'dan geçen sene de bahsetmiştim, benim ilk tanışmamdı kendisiyle. Şoklu aşk :) Bu sene mevsimi gelince hemen soğandan ektim, bir ay içinde çıktı. Henüz iki gün oldu açalı, iki üç hafta sürer çiçeği. Sonra solacak, soğanını saklayacağım. Şanslıysam ertesi Kasım'larda yine buluşacağız. Hayatın döngülerini, bahçevanlık hobisi geliştireliberi daha iyi anlamaya ve kabullenebilmeye başladım sanırım.. Beni Tanrı'ya yaklaştıran şeylerden..

Amaryllis (Güzel Hatun)

ikinci fotoğraf güzelliğinden değil, boyutunu anla diye :)

Bir diğeri de bizim kız... Sürekli Buka'yı dinliyorum bugünlerde. Biri altına yorum olarak heavenly yazmış, cennetsel yani. Katılmayan bizden değildir.

Bizden olan bir başka duygu; Barış Bıçakçı'nın "Yazmamak İçin" başlığının hemen altındaki kelimeleri: "Belli bir yaştan sonra, yazmak kendini kazımak demek oluyor. Üstelik kazıdığımız yerin altından ne çıkacağını da çok iyi biliyoruz.