1 Mayıs 2022 Pazar

Instagram denemesi

Dün bu hesabın adına instagrama üye oldum, bir ay deneyeceğim, sarmazsa silerim. Nedeni; bir arkadaşım çok ısrar ediyor, aynen bu şekliyle instagrama taşımamı istiyor bu bloğu. Biraz da onu susturmak ;) için.. “Denedim olmadı, sevmedim, sevilmedi, tutmadı” falan gibi bir mazeretim olur sonuçta. Çünkü “denemeden bilemezsin” diyip duruyor. Hesap bu, istersen takip et ama burada yazdıklarımdan başka bir numara olmayacağı gibi, buraya her yazdığımı da oraya aktarmayı hiiiiç düşünmüyorum. Aradan seçmece yaparım. 


Facebook, Instagram, Twitter gibi ortamlara ısınamadım ve kullanmıyorum. Beceremiyorum. Yorucu geliyor.. İçerik üretmek değil de, sosyalleşmek kısmı yoruyor; karşılıklılık beklentisi, sayıların içeriğin önüne geçmesi vs vs. İki sene önce bir ay denemiş ve yapamayıp silmiştim, bakalım bu sefer nereye kadar gidecek.. 

Bugün de böyleydi işte. Çocuklar hasta, keyifsizim.