11 Ocak 2023 Çarşamba

Seri-izleyici

Okçu'nun Yolu'nu sindirmeye çalışıyorum, o nedenle birkaç gün okumaya ara verdim ve birşeyler izleyeyim dedim. 

Denize ve onun tüm canlılarına aşık çocuk ve büyükler için My Octopus Teacher'ı tavsiye ediyorum, ben çocuklarımın büyümesini beklediğim için birkaç sene geç izledim ama çok sevdim:


Kaleidoscope dizisini Oceans 11 serisini sevenlere tavsiye ediyorum. Dizinin ilk bölümü yani Black "bu diziyi kendi istediğiniz sırayla izleyebilirsiniz" diye başlıyor ama ben bize sunulduğu sırayla izledim. Sürüden ayrılamadım :) Ama sen karıştırabilirsin gerçekten, ilginç bir deneyim olur. Sadece White bölümü en sona bırakmanı öneririm. Her bölüm farklı yönetmenler tarafından çekildiği için, tarz çok değişiyor, ben en çok pink'in tarzını sevdim sanırım. Keyifle izledim..