6 Ekim 2022 Perşembe

Dünya küçücük

Ne okuyabildim, ne dinleyebildim, ne izleyebildim bugün. Yeni proje çok yoğun. 

Ama çok güzel bir ayrıntı yakaladım.

Yeni projede dünya çapında bir ekiple çalışıyoruz. 12 kişiyiz ve aramıza Çin, Japonya, Myanmar, Rusya ve Ukrayna'dan (evet bu ikisi bir arada! çünkü isteyince olabiliyor işte!) arkadaşlar var.. Bu ekip farklı zamanı ve farklı mekanı tek bir bilgisayar ekranına sıkıştırmayı başardı..

Konuşurken dikkatimi çekiyor ve soruveriyorum: evinde papağan mı var Mai? Mai pırıl pırıl bir sıra inci gibi dişlerinin tamamını göstererek gülüyor: "hayır hayır dışarıdan geliyor..." 

Çünkü o Myanmar'da ve orada henüz muson mevsimi başlamamış, kuşlar ve tüm börtü böcek çılgınlar gibi ötüyor, güneş pırıl pırıl parlıyor, akşam yavaş yavaş iniyor.. Oysa bizde artık soMbahar kendini hissettirmeye başladı, son kuşlar göçüyor ve henüz daha sabahın öğlene koşturan saatleri.. Dünya diyorum, hem ne kadar büyük, hem de küçücük!!

Dünya diyorum, sadece Türkiye'den ve olaylarından ibaret değil, 
eğme başını!

bugün kendime aldığım güllerse Kenya'dan gelmiş!