24 Ekim 2022 Pazartesi

Kahve Hikâyeleri - 5: Viyana Kahvesi

Ahhhh. Kim istemez ki şimdi Viyana'nın Murat Belge'nin değimiyle "Bermuda Şeytan Üçgeni" bölgesinin ünlü pastanelerinden birinde Sacher Torte yanında sıcacık bir bardak Viyana Kahvesi içiyor olmayı......? 

Ben şahsen istemem, ikisini de sevmiyorum :)) Oh yarasın löp löp et olsun mantığında değilseniz, size de önermem, fazlasıyla yoğun tatlar ikisi de. Hele bazen insan seyahatte bir güne her şeyi sığdırmak ve maksimum performansı almak istediğinde - Aman yarabbi, ne büyük hata - ünlü Schnitzelin üstüne bunları yemeye kalkınca, Almanca tabirle "Herzinfarkt" ve "Er/sie ist tot, Jim!".

Buna rağmen ısrar ediyorsanız, günah benden gitti.

"Bu kahve sade mi?" dedi, "bana biraz acı geldi de."
.
"Kasvettendir," dedim.
.
Suzan Defter. Ayfer Tunç.

Viyana da bana hep kasvetli gelmiştir, tevekkeli kahvenin üstüne kocaman bir şekerli yağ topu koymaları.......?!