4 Ekim 2022 Salı

Ördek yarışı

Münih’in hatırı sayılır sosyal yardım kuruluşlarından birinin her sene bağış toplamak için yaptığı eğlenceli bir ördek yarışı var. Dereye 2000 adet numaralanmış sarı plastik ördek bırakılıyor ve 3 saat sonra finish çizgisine ilk varan 20 ördeğe çeşitli ödüller veriliyor. Ördeğin tanesi 5 euro, çeşitli projelerde kullanılmak üzere güzel bağış toplanıyor.. Sonra tabii biz gönüllüler bir de dere boyu yürüyüp çalı çırpıya sıkışıp kalan tembel ördekleri topluyor, dereyi bulmak istediğimiz gibi temiz bırakıyoruz.

Bu sene nedense emindim, ördeklerimden birinden bir depar bekliyordum, içime doğmuştu, mutlaka bir ödül kazanacaktım. Sabah 11’den akşam 15’e çevremdeki diğer bahisçi dostlarımla laklak yapıp baya bir ördek takip ettim anlayacağın.. 

Ama sonuç (yine) menfi. 

Ördeğimi aldım eve getirdim, küvete koydum, karşılıklı bakıştık ve dedim ki:

Kumarda kaybettim.

Bu durumda..

Aşkta mı kazanacağım acaba?

Ördeğin cevabını hâlâ bekliyorum.