11 Ocak 2024 Perşembe

Küçük Bayan Kararsız

Roger Hargreaves'in bu "Küçük Bay / Bayan" serisi cep kitaplarını, 7-8 senedir, evdeki üç dilin hangisinde bulursam bulayım, hemen alıyor ve çocuklarımın "Masumiyet Müzesi" için biriktiriyorum. Küçük çocuklar için yazılmış olsa da, beni de güldüren, cep boyutunda, esprili, resimli ve tatlı mı tatlı kitaplar bunlar..

Dün Kararsız Kasım'dan girdik ya, aklıma geldi, es geçmek istemedim. Hayatımda önemli bir yer kaplıyor bu küçük kitaplar.. 

İnsan olarak bir çok ve karmaşık özelliklerimiz, kişilik yapılarımız var ama karikatür sanatçıları gibi bunları tek bir "bize özel"e indirirsek, ben ne olurdum acaba diye düşünüyorum bugün :) Küçük Bayan Sabırsız? Küçük Bayan Gözlemci? Küçük Bayan Fazla Sorgulayan?

Zor bir soru değil mi? Düşünmesi keyifli ama.... Kendin için ya da çevrendekiler için dene istersen. Tatlı bir düşünce egzersizi...