17 Ocak 2024 Çarşamba

Senden başka

Yusuf Nalkesen’in güftesiyle; 

Sevdiğim inan sözlerime, 
senden başkası yok içimde, 
senden başkası girmedi kalbime, 
seni her gördüğümde yüzüne bakmasam da,
başımı kaldıramasam da, 
senden başka kimse yok içimde.. desem belki yaşın tutmaz, 600’den fazla eseri olan bestekârı bilmezsin (ne acı),


ama Erkin Koray’ın kendine özgü o naif gitar nağmelerinin daha ilk notalarını duyduğunda ve “İnaaaaaaaaan” diye başlasam, hemen anlarsın: “Seni her gördüğümde”dir bu.

Dün kulaklığımda TRT 3 çalarken, Türkiye saatiyle 9.15 civarı, Bob Dylan’dan hemen önce ve Sezen’in Beni Yak’ının orijinal Yunan versiyonundan (!) hemen sonra bu şarkıyı bambaşka bir dilde ve bestede dinleyip aşık oldum. En son birkaç saniyede “sürpriz” Erkin Koray’ın sesiyle “senden başka” mısraları da duyuluyordu bu versiyonda. 

Kimdir nedir bunu çalan, kaçırdım, anlayamadım ama o andan beri aklımdan çıkmıyor! Internette bulamadım, yayın akışını da, arşivden dinleyi de beceremedim. Ama bulursan…… dinle işte…

Aklım gitti. Öyle güzeldi! 
Keşke yeniden dinleyebilsem..