8 Ocak 2024 Pazartesi

Vlatko & Miroslav & Tezer

Balkanlardan en sevdiğim bu ikili, senede 1-2 konser için biraraya geliyorlar ama ben bir türlü zamanında yakalayamıyorum. Instagram vs kullanmadığım için zaten haberim olmuyor, web sayfalarını da yönetemiyorlar pek, konserler bittikten sonra, iş işten geçtikten sonra haberini yazıyorlar. Bu ikisini canlı izlemeyi çok istiyorum.... Erken haber almanın bir yolu olsa.... 


Tezer okuyorum. Bu ay Tezer okuyacağım.. Önüm arkam sağım solum Tezer olsun istiyorum. Onun yazdıklarından, kendi yaşadıklarımı anlamak istiyorum.. Şunları okumak istiyorum işte: "İnsanın dostları neredeyse, vatanı da orası oluyor.." u, ya da "insanın tek bir yaşamı var, her şeye yetişemiyor.." u...

Sonra da sanırım Tezer'in bahsettiklerini ve biraz Dostoyevski, biraz Kafka, biraz da Pavese'yi  okuyacağım bir süre. Evet. Böyle yapacağım.