1 Ocak 2022 Cumartesi

1 Ocak: Yepyeni

Yine yaptım evet, farkındayım ;)

3 ay boyunca kendime söz verdiğim için, bir tek yazımı bile silmemiştim ama baksana sonunda bloğu tümden sildim. Amaaağn, ne olacak, yine yazarız, yine sileriz, daha iyi yazarız, daha iyi sileriz.. 

Yepyeni, tertemiz bir sayfa istedi canım. 1 Ocak bunun için en uygun gün değilse nedir? 

Bu bloğu çok sevdim ben, sanırım yazdığım bloglar içinde en keyifle yazdığım blog bu oldu. Hiç değiştirmeden tarzını, aynen devam edeceğim. Sadece canım 1 Ocak 2022'yle başlayan yepyeni bir blog çekti, o kadar! Her şey yolunda sevgili okur.. Böyle devam edeceğim, küçük ayrıntıları biriktirmeye, bu sayede "yaşadığımı kendime kanıtlamaya".. 

Hayatla oyalanmadan, hissettiklerimi sansürlemeden, kimseye yaranmaya çalışmadan, hergün sadece o günden bana kalanı yazarsam; belki de ölüm "yaşayamamak korkumu" bile yenerim günün birinde..?

Hem bak sana kimliğinin "medar-ı iftiharımız" misali durmadığı, hattâ kimseler tarafından görünmeyeceği bir "TAKİP ET" linki de ekledim yan tarafa, güle güle kullanasın. Html kodunu kendim yazdım diye demiyorum, çok biçimsiz ama pek kullanışlı oldu.. Tek başıma kod yazabilmek ve bu kodun çalıştığını görebilmek ne büyük mutlulukmuş! İnsan kendi uzmanlık alanları dışında bir alanda ufacık bir başarı edinince, sanki kendi alanındaki kocaman başarıdan bile daha çok mu seviniyor? Ne de olsa "E n'olcak, nasıl olsa yapardım, ne alemi var abartmanın" diyemiyorsun.. "Aaa nasıl yaptım, ben yaptım değil mi ya? Başardımmmm" diyorsun, çocuk gibi bir "ilklerin neşesi"ne tutulmuşçasına..

Günün güzeli, yılın ilk güzeli bu: konfor alanının dışına çıkmak, muhteşem bir his!